Pomoć - Pretraga - Članovi - Kalendar
Puna verzija: Rodžer Junior
Liverpool FC - You'll Never Walk Alone > Liverpool FC > Transferi i Glasine
Stranice: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 132, 133, 134, 135, 136, 137, 138, 139, 140, 141, 142, 143, 144, 145, 146, 147, 148, 149, 150, 151, 152, 153, 154, 155, 156, 157, 158, 159, 160, 161, 162
Joe

Shortly before facing the world's media at Anfield today, Brendan Rodgers gave his first interview as the new Liverpool manager exclusively to Liverpoolfc.tv.

How do you feel to be the new manager of this famous football club?

As you can imagine, I am very proud and feel very blessed to be appointed today. It's obviously a club with an incredible tradition and history and I'm very, very proud and honoured to be appointed manager.

How excited are you by the owners' plans and visions for the future?

I suppose I first of all want to mention Kenny Dalglish, who is an incredible man. He's obviously the best player in the history of this football club and he's someone who adored Liverpool. He has nursed the club through some horrific times and also brought a lot of joy to the supporters here both as a player and a manager. He is someone I want to pay a great respect to because he's a wonderful ambassador for this football club. But I'm a different tactician, a different man. The owners are very excited and looking forward, and obviously they wanted to bring someone in who could keep with the traditions of Liverpool Football Club, which is to play offensive and attacking football, and also someone to represent the values of the club off the field, and that's something I will defend for my life.

How difficult was it to leave Swansea?

It was very difficult. I always said I'd leave Swansea City one day but I felt it was only going to be for a top club. I had a fantastic relationship with the chairman and the supporters and also we created history - we were the first Welsh club into the Barclays Premier League. But the attraction of coming to Liverpool is phenomenal. You only need to look at the fact they're five times European Cup winners. Some of the great players who've played for this club. I genuinely think Liverpool Football Club is the heartland of football folklore. If you look back through the years, at the players and managers. You go back to Toshack and Keegan, Rush and Dalglish, Hansen and Lawrenson, Shankly and Paisley. Then you have the modern day in terms of Gerrard and Carragher. It's a club that's so full of history and tradition and passion.

How would you describe your own football philosophy?

The philosophy is very much based on the attacking side of the game. People ask me that question and I always say it's about being offensive and creative, but also with tactical discipline. If you look at the Swansea team in the last couple of years they've been lauded for their offensive approach but defensively we've kept many clean sheets and we're up there with the top defensive records. That's the principles of this club. This is a club that's based on fast, attacking, offensive football. But I'll repeat - it's very important to have tactical discipline within that. Your philosophy and your principles will always be governed by the players. There is a fantastic squad here, some terrific players, but there is no doubt I'll need to make maybe two, three or four additions to try and get that flow - and it will take time to put that in place.

Who are the influences on your managerial career?

I have been a student of the game. I've been coaching and managing for 20 years and travelled a lot as a coach. I've been very clear in my philosophy and had a clear vision in that since I was very young. My grandfather was a big supporter of Liverpool, along with my father, so I watched the late 70s and early 80s football. Obviously the Cruyff philosophy was very prominent because my dad was a big lover of Cruyff. As you move into the coaching, my philosophy has been a fusion between the British and the European. The single biggest influence would be Jose Mourinho, purely because he gave me the opportunity. I learned many things from Jose. He is a great man and the biggest thing he did for me is give me an opportunity and show belief in me, and give me that chance to work with top players.

The style you had at Swansea - would you hope to deploy a similar one here at Liverpool or does that depend on the players?

The principles of your game depend on the players but certainly that's a vision that I would hopefully over the next few years (implement). It certainly won't happen in game one because there are different types of players here. But over time, that's the ideology - to play that way. One, it's my belief, and two, it's the belief of the supporters. They enjoy watching it, and that's one of the biggest attractions coming here. Liverpool supporters are very educated in the game. We were here with Swansea earlier in the season and their style of football got a round of applause at the end of the game. That doesn't happen very often at away grounds.

Do you need time to build that philosophy here?

You do. There is no doubt about that. I'm very much a realist. It's certainly going to be a few years in relation to where the team is at now. It will need some investment and it will need time for me to work. But of course we're in the business of winning and winning games is important. But it's a philosophy and a style that's very much in the DNA of me and the club and hopefully we can roll that out over the years to come.

What does Liverpool Football Club mean to you personally?

For me it means an awful lot. There is a real emotional attachment. I've had a number of opportunities to leave Swansea and I wasn't going to leave Swansea for any club, because of my life both professional and personal. But the attraction of the history here, but also the attraction of the frustrations - to feel the club are still striving for that league title. Hopefully over the coming years that's something we can look to challenge for. Certainly not immediately, there are still a lot of improvements to be made. This is an iconic football club. It's a club that's up there with the world's great. When you talk Liverpool Football Club you're talking Real Madrid, Barcelona, Bayern Munich, Inter Milan, AC Milan. It's an enormous club. The challenge and the motivation is for me to do the best I possibly can and I will always fight for my life for Liverpool, and that will be on and off the field.

How excited are you about some of the players you will be working with here?

I'm really looking forward to it. I spoke to Steven Gerrard last night. That was fantastic, I had a nice chat with him. I have always worked well with people. To me, it's doesn't matter whether they're big stars or not, the club's success is the most important and every player I work with will have to be a part of the team. There are some wonderful talents. If you look at the likes of Steven; Jamie Carragher has been a wonderful player for this football club; you've got Pepe Reina, who's a top, world-class goalkeeper, and many other talents within the group. I always have a close relationship with players. I speak very openly and honestly with them so they know where they stand. I like to educate players. You train dogs, I like to educate players both on and off the field.

Early days, of course, but have you identified transfer targets?

Again, it's important to assess the group, but having watched Liverpool I've certainly got an idea what could improve., that's for sure?

And have you spoken to the owners about a transfer budget?

Yes. There is money to spend. We haven't got the wheelbarrow overflowing. It's not falling out over the edges but there is money to spend. There are some terrific players here and big talents and I want to help improve them as players and as people. There will be some additions to improve and improve our way of playing as well.

Supporters here are desperate to get back in the Champions League - is that your own aim?

It's an aim for every manager at a top club. That's the holy grail, but also, in time, we want to be challenging for the title. For me, and it's not going to be straight away because that's not realistic, winning the title is something we want to achieve. It's not just aiming for fourth place. The Champions League is fantastic and that's where this club wants to be. It's going to be a process and ultimately, hopefully, that will take us up towards the top of the league and challenging. That's where this club belongs.

Finally, what would your message to Liverpool supporters be?

I'd just like to say, I'm honoured and blessed to be your manager. All I can promise is I'll fight for my life for the club. My family will move to the area and we're really excited about moving to the city of Liverpool, getting to know the football club and the people of Liverpool. I will leave no stone unturned in my quest - and that quest will be relentless - to try and get Liverpool back on the map again as a successful football club.

vreme je da predjemo u Rodersovu temu sad kad je i zvanicno postavljen za novog trenera...

nek' mu je sa srecom!
vladx
Ovde i dalje ide stream lfc.tv-a: http://www.vipbox.tv/watch/54932/1/liverpo...eam-online.html . Uskoro ce biti intervju sa Rodgers-om. Nek mu/nam je sa srecom! lfc.gif
Djotun
ja sad iz zajebancije klikno na sajtu, i tamo i dalje ide stream..
Svebor
Srećno Bak! lfc.gif

ps

Deda i ćale Crveni, dakle, iz fine kuće dolazi. tongue.gif
Djotun
Skroz ok za prvi intervju. Lik ima samopouzdanja, deluje disciplinovan.. objektivan.. nije euforican i slatkoreciv. Zelim mu svu srecu. bice to dug proces smile.gif
S druge strane Ian Ayre mi je dojajno iritantan..
vanjuska
Jesam li jedini, ali cini mi se nekako kad prica BR da ima tako neki spanish accent engleskog jezika na momente? biggrin.gif
BoJaNNNNN
CITAT (vanjuska @ Jun 1 2012, 01:47 PM) *
Jesam li jedini, ali cini mi se nekako kad prica BR da ima tako neki spanish accent engleskog jezika na momente? biggrin.gif

Nisam gledao intervju, ali zna covek i spanski biggrin.gif
Narsil
Nije mi bilo ni na kraj pameti da bi on mogao da dođe. Pozitivno me je iznenadio sa nekim stvarima. U fazonu "Treba nam vreme, ne možemo odmah biti na vrhu sveta." i stavio nam je jasno do znanja da ćemo proći kroz trnje. Vuče neku pozitivu sa sobom, to mi se, takođe, dopada. Nadam se da će biti dostojan kluba. Želim mu sve najbolje i nama sa njim.

YNWA

Puki
Kol'ko sam uzbudjen, ne mogu vam opisati, ne znam dal' sam jedini ali ovaj covek mi uliva poverenje! Kad ga slusam i citam izjave, mislim u sebi to je to, to je taj koga smo cekali.
Dobrodosao Rodzerse, YNWA!
Reds
QUOTE (Narsil @ Jun 1 2012, 02:53 PM) *
Nije mi bilo ni na kraj pameti da bi on mogao da dođe. Pozitivno me je iznenadio sa nekim stvarima. U fazonu "Treba nam vreme, ne možemo odmah biti na vrhu sveta." i stavio nam je jasno do znanja da ćemo proći kroz trnje. Vuče neku pozitivu sa sobom, to mi se, takođe, dopada. Nadam se da će biti dostojan kluba. Želim mu sve najbolje i nama sa njim.

YNWA

svaka čas.
+1

Kenneth Dalglish ‏@kennethdalglish
Congratulations to Brendan and Good Luck to everyone at LFC. Kenny
Vanja Trotter
Ajmo sad prvo pojačanje Skot Sinkler!
Reds
QUOTE (Vanja Trotter @ Jun 1 2012, 05:55 PM) *
Ajmo sad prvo pojačanje Skot Sinkler!

QUOTE (Reds @ Jun 1 2012, 10:17 AM) *
Swansea chairman Huw Jenkins reveals #LFC unable to sign players from Swansea for 12 months as part of the compensation deal for Rodgers.

Stevie_G
http://www.telegraph.co.uk/sport/football/...-Mourinho.html#

Evo sta kaze Mou povodom dolaska Rodgersa u LFC.
AnF1elD
Brendan Rodgers meets the press

http://www.youtube.com/watch?v=5lfYbVJN3x8...feature=g-all-u
vladx
Werner ne moze, a da ne spomene Mourinho-a, hmmm.... cool.gif
Mario_T
Saying all the right things, ali ujedno i realista. Nadam se da ce biti kao Rafa, nemilosrdan kad je to potrebno. Prednost je sto zna kakvi smo bili i mislim da ima jasnu ideju oko toga sto je potrebno timu. Takodje, svidja mi se cinjenica sto nije tipican britanski menadzer.
Kad vec nismo vratili Rafu, ili doveli nekog od nerealnih kandidata, zadovoljan sam njegovim dolaskom. Sada je vazno da ga vlasnici podrze finansijski. Mozda ne sa 100njak miliona kao sto radi Roman, ali barem 30-40 miliona, plus pare od prodaje.
1jeAhonen
Tesko je u ovom momentu proceniti sta znaci prelazak tj. dolazak Brendana (its sound so american) no svakako treba to posmatrati u kontekstu ligaskih menadzera i onog sto smo dosad imali s Hodzom i Kenijem. Mozda je ovo progres a zadatak koji ce imati Brendan bice tezak. Sumnjam da moze da prenese igru Svonsija na Liverpul i pitanje je da li je to ono sto treba da uradi s Liverpulom. Posebno bih voleo da jos vise modifikuje igru u skladu s zahtevima premijer lige u nameri da se stvori konkurentna ekipa u borbi za prva 4.

No nisam siguran ima li on kapacitete i volju da iskoreni sve one nase poznate boljke. Zasad je sigurno da podrsku uprave ima, podrsku navijaca treba da stekne...Keni je cestitao a Dzerard izrazio zadovoljstvo.
Sve izgleda prilicno korektno i skromno.

Videcemo ko nam dolazi a ko odlazi u narednom periodu...
All Red
Reče čovek u intervjuu da ima ideje i koju paru za transfere, nadam se pametnoj igri u ovom transfer roku. Kada bi mu samo dozvolili da rasproda škart imali bi dovoljno za sasvim dobre fudbalere koji bi nas, daj boze, doveli do LŠ.
1jeAhonen
...svakako metla treba da radi da se rascisti, ali mora se biti pazljiviji i u kupovini. Najradije ne bih pozeleo dobrodoslicu navratnicima na jednu-dve sezone, a neki povratak bi dobrodosao (Akvilani).
milos7
Sta znaci uzeti metlu, tj realno je oterati koga?? Svi ti igraci koji su dosli dosli su prosle godine, a jedino ko je dosao ranije da ne valja je kol i voleo bih da se ne vraca. Mislim da nema potrebe za njim nikako.
1jeAhonen
pa naravno da ima onih koji su dosli prosle godine i igrali celu sezonu da ne valja Adam, Dauning svakako su najmanje diskutabilni...poslati neke na pozajmicu nanovo Spiring ili Njonjo (zavisno od pojacanja na sredini)...Kajtu svakako obezbediti miran smestaj u Evropi, ne znam jel i Maxi otputovao...dakle itekako se tu ima sta razmestiti. Nadam se da Bellers ima snage za jos koju predispisnicku sezonu.

Sto se tice Kola..ne bi valjalo da imamo dolaske slicnih "worldclass" polovnjaka i nastanak novog drvoreda.

p.s. preporucujem pracenje transfermarkta...transferi

kako tuzno izgleda seoba iz Boltona
milos7
Stoji da Adam i Dauning nemaju sta da traze, ali koliko je realno da odu. Prvi zbog manjka DM, a drugi zbog ogromnih para koje su date za njega.
Kajt kao skvad plejer je sasvim ok da ostane. Maksi godinama ne dobija sansu, tj kad igra dobro i daje golove nije vezao 2 u startu, on verovatno i odlazi mada i nije neki gubitak, jer kao sto rekoh nije ni igrao. Za ostale ne znam. Bitno je ko ce doci i koje pozicije ce i koliko pojacati.
Po meni ako ostanu glavni igraci, odbrana je ok, s tim da nema bas klupu za CB, zamena za Lukasa ne postoji, krila ne postoje..
1jeAhonen
slušaj nećemo ih mi svojim pisanjem oterati, niti ćemo dovesti bilo kog. Možemo da govorimo o realnosti s kojom smo se rvali ove godine, s obzirom na činjenice, a ne samo kroz naše želje. Kajt pre svega kao dugogodišnji forward player, bez obzira na ukuse, zaslužio da ostane ali i da ode, - može da ostane with dedication za sve što je učinio, pa ipak bolje je da ode, u ravni onog što njega čeka i što se radi u pravcu poboljšanja tima. Maksi je zaista bio pristojan od dolaska je čini se pošteno radio s manje više uspeha. Može da ode nikako se nije dalo da pronadjemo taj napad gde bi on bio iskorišćen maksimalno. Odbrana je zaista konsolidovana i čini se da tu konačno nemamo mnogo šta da menjamo.

Mislim da ne raspolažemo s dovoljno dobrih igrača u veznom redu i tu bih stavio akcenat iako se čini da je napad najvažniji.

Naravno da glavni igrači ne smeju da odu niti da se dopusti cenjkanje, Škrtel mora dobiti bolju platu. Zar se može govoriti o Lukasovoj poziciji? Prosto nije neophodan, niti je ta pozicija nešto što u svakom konceptu mora da postoji, posebno ako se igra 4-3-3. Uostalom još ne znamo šta i kako vidi novi trener, tako da je prebrzo i prerano govoriti šta će on menjati a šta zadržati, videćmo...koga će dovesti.
Stevie_G
Sto se tice eventualnih odlazaka/dolazaka ocekujem da klub sigurno napuste Aurelio, Maxi Kuyt i Cole. Verujem da ce neki fudbaleri biti poslati na pozajmicu (Jonjo, Wilson, i jos neki klinci), videcemo sta ce biti sa Akvilanijem, mislim da se uklapa u Brendanov sistem, ali ima veliku platu i ako bude odluceno da se on proda mislim da cemo opet imati poteskoca da ga uvalimo nekom klubu. Joe Cole mora da ode, ugovor mu je bolesno kriminalan, cini mi se da ima drugu najvecu platu u timu, i ne znam koji je tim dovoljno glup da ga uzme, jedino da mi odlucimo da mu placamo npr. 50% plate, a drugi klub preostalih 50%.

Pod hitno produziti ugovore Sterlingu i Susu, jer im ugovori isticu sledece leto, mozda i Skrtelu, cini mi se da njegov istice 2014. godine. Procitao sam danas da se Rodgers u toku dana sastao sa skautima naseg tima, kako bi ga obavestili koje su to igrace pratili. Mislim da nam treba jedno dobro krilo, po mogucnosti desno. Back up za Lucasa obavezno, ko zna kakav ce biti posle povrede, ACL je mnogo zajebana stvar, ovaj Diame ne bi bio lose resenje, dosao bi za dzabe, a treba nam tako fizicki dominantan igrac na sredini, ne mozemo da dopustimo da nam Spearing igra pola sezone na toj poziciji, Moussa Sissoko je takodje bio pracen od strane Kenija i skauta, mozda bi i on mogao da bude resenje, odlican zadnji vezni, standardni reprezentativac Francuske. Play nam takodje treba, Suso je jos uvek decak, tesko da ce se na njega ozbiljnije racunati, Sahin iz Reala bi bio OK, kreativac, koji moze i na CM i na DM. Belhanda se pominjao dosta, rec je o mnogo talentovanom decku, samo nisam siguran da ce Montpellier prodavati najbolje igrace, igraju LS.
Napadaca bih takodje doveo, jer moze vrlo lako da se desi da Kerol opet upadne u kanal, naravno ne neko zvucno ime, ali Luuk de Jong bi bio po meri, mislim da Twente ne bi trazio preko 15 miliona evra.

1jeAhonen
CITAT (Stevie_G @ Jun 1 2012, 11:18 PM) *
...a treba nam tako fizicki dominantan igrac na sredini, ne mozemo da dopustimo da nam Spearing igra pola sezone na toj poziciji, Moussa Sissoko je takodje bio pracen od strane Kenija i skauta, mozda bi i on mogao da bude resenje, odlican zadnji vezni, standardni reprezentativac Francuske. Play nam takodje treba, Suso je jos uvek decak, tesko da ce se na njega ozbiljnije racunati, Sahin iz Reala bi bio OK, kreativac, koji moze i na CM i na DM. ,

slažem se...čvrsta sredina, pokretljiva, ono što imaju konkurenti timovi, fizički i tehnički jači od Adama i Spiringa...Znam da Parker nije u priči ali šteta je takav play nam treba, očekivao sam da se nešto rasproda iz tothema...ako ništa nama (Defoa su spominjali) ono bar njima na štetu.
Reds
QUOTE (Stevie_G @ Jun 1 2012, 11:18 PM) *
Sto se tice eventualnih odlazaka/dolazaka ocekujem da klub sigurno napuste Aurelio, Maxi Kuyt i Cole.

stakleni je druze otisao ima i 7 dana,vratio se u brazil.
pratim sta pisete.neki postovi su mi predugacki,uglavnom moram da repliciram ovo sto škartirate Dirka..
ja mu iskreno zelim da zaradi penziju u Liverpulu,zato sto je jedan od najboljih i najodanijih igrača,i pri tome ne mislim na samu privrženost,u fazonu ja volim klub,nego bracala,Dirk je zadnjih 2 pa i 3 sezone maltene presedio na klupi,nikada se nije zalio zbog toga (mozda je i imao pravo jer je konkurencija na njegovoj poziciji igrala katastrofalno),davao je kljucne golove ili ucestvovao u njihovoj kreaciji kada je ulazio u igru,cak i u sezoni kada ga realno nije islo,i trudio se uvek maksimalno da ispostuje minutazu koju mu menadzer dodeli.
mislim da je on naš najpotcenjeniji igrač u zadnjih 10godina..a igrali su mnogi.
kako mi tog lika marškamo iz kluba,mislim i ovde na forum,a i generalno na medije,odvratno mi je majke mi.
Svebor
Kuytinha zadrzhati, pod obavezno, i dovesti DMF/MC-a (M'Vila?), i jbg...da se doakamo CL i Fauler da nas vidi...a 13/14 je nasa. drink.gif
Una Kelly
CITAT (Reds @ Jun 2 2012, 01:06 AM) *
Dirk je zadnjih 2 pa i 3 sezone maltene presedio na klupi,nikada se nije zalio zbog toga

itekako se zalio i zato i hoce da ide.

"I want to play every game. It is very disappointing when I don't - like the Carling Cup final for instance. From my point of view I'm feeling really well physically, I don't think I've ever felt stronger, and I'm ready to play games, I am ready to play every game of the season. For me it is all about trying to convince the manager he needs to pick me more than he does at the moment.
I can see myself staying at Anfield for the rest of my career, as long as I am satisfied and am entitled to play in each game to get to the level I want to be. As long as I play as much as I want to play then I will be happy, but if it gets to the point where I am not playing every game any more, then maybe I will have to make another decision - but I don't think about that at this stage."
BeFair
Hmmm, ne bih se slozio da je Kuyt presedio zadnje 2-3 sezone na klupi. Proslu da, ali pre te sezone je bio zakucan za startnu postavu nebitno u kakvoj je formi.
milos7
To je bila jedna od losih stvari u Liverpulu godinama, pojedinci su igrali ma u kakvoj formi da su bili, ili nije imao ko da ih menja ili je trener bio prepuporan
Stevie_G
Kuyt presedeo na klupi zadnje 2-3 sezone!? Ne pisite gluposti ljudi. Ovo je prva sezona od njegovog dolaska u kojoj nije standardan u prvoj postavi. Kod Rafe verujem ni Messi ga ne bi izbacio iz prvih 11, kod Hodze je igrao dosta, kao i kod Kenija odmah po njegovom dolasku. Kao sto je vec neko gore napisao, Dirk ocekuje da stalno bude u prvih 11, a on to igrama ove sezone nije zasluzio, ako mu nece smetati da sedi na klupi, onda ni ja nemam nista protiv njegovog ostanka u klubu, ali ima ona smesna klauzula u njegovom ugovoru, po kojoj moze da ode za milion funti/evra, tako da ocekujem da napusti klub.
Reds
QUOTE (Machkitza @ Jun 2 2012, 09:18 AM) *
itekako se zalio i zato i hoce da ide.

"I want to play every game. It is very disappointing when I don't - like the Carling Cup final for instance. From my point of view I'm feeling really well physically, I don't think I've ever felt stronger, and I'm ready to play games, I am ready to play every game of the season. For me it is all about trying to convince the manager he needs to pick me more than he does at the moment.
I can see myself staying at Anfield for the rest of my career, as long as I am satisfied and am entitled to play in each game to get to the level I want to be. As long as I play as much as I want to play then I will be happy, but if it gets to the point where I am not playing every game any more, then maybe I will have to make another decision - but I don't think about that at this stage."

ako moze referenca.

BeFair,cini mi se da je pretposlednjoj sezoni cak bio i najbolji strelac u klubu,ali generalno gledajuci,a mislim da to nije samo moj utisak,kako nam ko dodje novi u klub,on je prvi koji ide na klupu,bio ili ne u formi.
mozda sam malo perfuro vremenski period za koji sam rekao da je presedio,al ova prošla sezona me je dotukla sto posto,imam osećaj da je trajala tri.
All Red
Da li će Kujt otići ili ostati je daleko najnebitnija stvar u ovom roku. Ja se nadam da će otići Adam, Dauning i Kerol (ili makar da njegov ostanak ne znači da nećemo dovesti novog napadača). Uz par dobrih pojačanja (LW, DM, možda neki AWM i napadač) možemo lagano da budemo u igri za Top 4.
BoJaNNNNN
CITAT (All Red @ Jun 2 2012, 11:39 AM) *
Da li će Kujt otići ili ostati je daleko najnebitnija stvar u ovom roku. Ja se nadam da će otići Adam, Dauning i Kerol (ili makar da njegov ostanak ne znači da nećemo dovesti novog napadača).

Adama bi prodao, ali Downing i Carroll, po meni, jos uvek nisu za prodaju. Posebno Andy
BeFair
Hendersona i Carrola ne treba a i mozemo prodati. Spreman sam da ih gledam jos godinu-2 u LFC dresu, da vidimo da li ce izrasti u igracine ali bih vise voleo da njih dvojicu prodamo pa dovedemo kvalitetnije igrace koji ce se uklopiti u sistem Rodgersa. Medjutim, sto se tice Adama a pogotovo Downinga (odkako su pocele glasine da cemo ga dovesti bio sam protiv) bih voleo sto pre da ih prodamo.

Btw, bolje pustiti Kuyta da ode a sansu dati Sterlingu,Suso, Pachecho. Em je mator Kuyt, em se ne uklapa u viziju Rodgersa, em ima dosta veliku platu.

Stevie_G
Na Pdf-u za igrace i dalje stoji Nicijih jedanaest, kakav propust admina i moderatora. Dole vlast! biggrin.gif
copkillah
BRENDAN RODGERS

Recalling the 2005 semi-final, Rodgers said: "The (Chelsea) players said they had never experienced support like that.

"That was ultimately what won the game. I want to use the incredible support to make coming to Anfield the longest 90 minutes of an opponent's life.

"I want to see great attacking football with creativity and imagination, with relentless passing of the ball".

Nice smile.gif
vanjuska
Uzivam da slusam ovog lika smile.gif nadam se da se nece zadrzati samo na slatkorecivosti
sedplas
nek mu je srecno!

e sad, sto se tice igre i igraca, ja nesto kontam da cemo igrati 4231, uz to se nadam da ce Suarez konacno biti isproban na krilu. ocekujem da otjeramo Kola, da porazgovaramo sa Akvilanijem i da konacno rijesimo tu pricu jednom za sva vremena (one way or another), vjerujem da ce Maksi i Kajt napustiti klub ALI po meni obojica su zasluzili da ostanu, mada ako odu razumjecu. Maksi se nikad nije zalio, igrao je fino, davao sve od sebe, davao neke bitne golove itd. Kajt je polu-legenda sto se mene tice, imao je vrlo slabu sezonu ali to nije razlog da ga napljujemo odma, on zasluzuje nase vjecno postovanje.
dalje, mislim da bi trebalo prodati Speringa, Vilsona i mozda i Eskltona (ili kako se vec cita) jer vise nisu mlade nade, a nisu ni kvalitet.
zelja mi je da najurimo i Adama ali to se nece desiti....
tim bi se sveo na sledece:
--------------Reina
Dzonson Skrtel Ager Enrike
------------Lucas CM?
W? -------- Dzerard -----Suarez
---------------Kerol
dakle, u prvoj postavi bi nam falio neki CM (nemam bas ideju ko bi mogao) i krilo (na primer Afelaj).
sto se klupe tice, pozicije golmana i desnog beka su pokrivene, u sredini bi nam mozda falio jedan zbog cestih povreda Agera, jer ne znam koliko se mozemo osloniti na Karagera ili mladog Koatesa. ali to definitivno nije prioritet. lijevo mozda neki back up za Enrikea, jer mladi Robinson mozda nije jos dorastao da igra tu pola sezone u slucaju neke ne daj boze povrede.
obavezno nam treba back up za Lukasa (na primer Diame), a Adam, Henderson i Selvi mogu da uskoce kad zatreba i da pokriju ostale pozicije (CM/AM). Na krilu imamo Dauninga i mozda bi valjao jos jedan (na primer Hoilet) kao rezerva. a u napadu su Belami i mozda Kajt, tako da bi i tu mozda valjalo dovesti nekog (na primer De Jong).

ukratko:
prioriteti:
CM - ?
W - Afelaj
DM - Diame
LB - ?
W - Hoilet
St - De Jong
CB - ?

Scouser
Zeka Rodžer smile.gif
Take Two
QUOTE (sedplas @ Jun 2 2012, 02:56 PM) *
ukratko:
prioriteti:
CM - ?
W - Afelaj
DM - Diame
LB - ?
W - Hoilet
St - De Jong
CB - ?

Znači, prioritet su nam... sve pozicije u timu, osim desnog beka i golmana? biggrin.gif
Mario_T
Trebaju nam dva MCa, dva wingera/attacking midfieldera i jedan napadac. Ako se Aquilani vrati, jedan potrebni MC je vec tu.

Potencijalna pojacanja:
MC - Javi Martinez, Defour, Witsel, M. Sissoko
W/AMC - Afellay, Rodriguez, Ramirez
STR - De Jong, Muniain

Ja bi voleo kad bi sledecu sezonu poceli sa sledecim igracima:

--------------------Reina--------------------

Johnson-----Skrtel-----Agger-----Enrique

------------Aquilani-----Lucas--------------
Suarez----------Gerrard--------Rodriguez

------------------L. de Jong-----------------
bocejan
Ko zna kakvu ce formaciju da fura,a kako je pisalo u onom tekstu,da smatra da i los igrac moze da odigra dobro,ako zna sta treba da radi.Tako se ja nadam da ce Adam zablistati,ko zna,mozda ume da brani.
Kvalitetna zamena za Lukasa,pa da se ne patimo za zakrzljalim Spirom. I neko jebacko krilo sa mudima velicine Spiringa pa da konacno probijemo po strani,sto se nije videlo od dolaska Riere.Doduse posle se i on uklopio.
MaPkO89
Ako ne dovedemo jedno probojno krilo dzaba nam pojacanja na svim ostalim pozicijama, mnogo smo jednodimenzionalni kad nemamo takvu opciju u napadu. Svi jaci timovi imaju bar jednog takvog igraca.

Vecina vas vidi Suareza kao krilnog napadaca, ali kolko vidim on tamo nece nikad zaigrati, evo sad u ovoj poslednjoj utakmici Urugvaja on je igro CF i to u konkuranciji Forlana i Cavanija. Cavani igro nesto po strani... Tako da ono iskulirajte sa tom idejom biggrin.gif
All Red
CITAT (Mario_T @ Jun 2 2012, 05:03 PM) *
--------------------Reina--------------------

Johnson-----Skrtel-----Agger-----Enrique

------------Aquilani-----Lucas--------------
Suarez----------Gerrard--------Rodriguez

------------------L. de Jong-----------------

Meni se ovo generalno sviđa osim što nisam siguran kakav će se Lucas vratiti posle povrede. Taj DM deo nam je kritičan sada, a sa dobrim defanzivnim veznim i uz ovu odbranu bili bi do jaja. A ovaj ofanzivni deo mi je po meri. smile.gif
sedplas
CITAT (Take Two @ Jun 2 2012, 04:35 PM) *
Znači, prioritet su nam... sve pozicije u timu, osim desnog beka i golmana? biggrin.gif

biggrin.gif
pa tako nekako, mada mislio sam da kazem da su to potrebna pojacanja poredjana po svojoj vaznosti, od najveceg prioriteta do najmanje bitnog
LUIS_7_SUAREZ
Before he left, he pointed to a framed portrait of Bill Shankly on the wall overlooking his desk and remarked, "Now, that's a proper legend." smile.gif
Kako lik uliva poverenje to je neverovatno, ne mogu docekati novu sezonu izludecu ovo leto.
milos7
Adam je spor za napad spor za odbranu, samo bije i pravi kartone. Ni u jedno j formaciji ni sa jednim trenerom ja ga ne vidim u LFC, bar ne u 11..a najvise bih voleo da ode, jer mi nije bio po ukusu ni kada je dolazio, a pokazao je da je tanak. Da igra hokej mozda bi prosao, da udje da izvede nesto mada i tu se pokazao slab, masio je penale. Dakle ako Adam bude kandidat za 11 ne ocekujem nista ali bukvalno..mada nadam se da je rodzer video neke stvari u prvom mecu
Ovo je "lo-fi" verzija našeg glavnog sadržaja. Da biste videli punu verziju, sa svim informacijama, formatiranjem ili slikama, molimo vaskliknite ovde.
Invision Power Board © 2001-2019 Invision Power Services, Inc.